نوشته شده توسط : نادر حسنی

 

دانلود نسخه هک شده بازي جي تي کلوب GT: Speed Club اندرويد | موبو مود

 

قبل از هر چيزي وقتي تو خونه حوصلمون سر ميره سر ميبريم به بازيهاي موبايل اونم که هميشه گوشي هاي موبايللمون در دسترس هست و 24 ساعته بهش دسترسي داريم.

چندين سال هست که بازيهاي زيادي ماشين سواري مخصوص موبايل منتشر ميشوند که خيلي جذاب و پرطرفدار ميباشد و در خيلي جاها که ميخواييم سرگرم بشيم ميري يه بازي گه تو گوشيمون نصب هست رو بازي ميکنيم.

در اين مقاله ما سراغ يک گيم خفن ايراني به اسم دانلود بازي جي تي کلوپ سرعت براي اندرويد رفتيم که خيلي بازي خفني ميباشد.

اين بازي توسط سازنده گان عزيز ايراني ساخته شده و در مارکت هاي ايراني و خارجي منتشر شده است خيلي از رفيقام دنبال اين بازي بودند بازي جي تي کلوب دوتا فايل اصلي نصبي + ديتا ميباشد براي راحتي اينکه در چند دقيقه اي نصبش کنيم سراغ گوگل پلي رفتيم نصب بازي و برنامه در گوگل پلي خيلي آسان ميباشد تنها کافيه فضاي نصب اون برنامه يا بازي رو داشته باشين فقط با زدن دکمه ي نصب همه چي به صورت اتوماتيگ نصب خواهد شد يک قابليت خوبي داره که بازي هاي ديتا دار و سنگين را ميتونيد در عرض چند دقيقه نصب کنيد حتي بدون نياز به داشتن دانش خاصي.

از اين چيزا بگذريم بريم سراغ معرفي بازي ايراني جي تي کلوب که در مارکت هاي ايراني مايکت و بازار خيلي پردانلود ميباشد و توسط ميليون ها کاربر دانلود شده است اين بازي بگم که چند ساله ساخته و عرضه شده است .

در بازي جي تي کلوب شما ميتوانيد با ساير عزيزان مسابقه بدهيد و يا به قسمت شاپ بازي رفته ماشين هاي مدرن خريداري کنيد و يا ماشين هاي خريداري شده را شخصي سازي کنيد شخصي سازي هم به اين معني هست که مثلا رينگ ماشين يا رنگ ماشين و جاهاي دلخواه ديگري را عوض کنيد اونم به سليقه ي خودتون.

اين بازي برخلاف ساير بازيها مرحله هاي جالبي دارد که بايد به سراغ شخصيت هاي معرفي رفته و آنهارا شکست دهيد .

خيلي ما ها در زماني که دلمان ميخواد بازي کنيم ميگيم که کدوم بازي خوبه و مارو چند ساعت سرگرم ميکنه خلاصه بازيهاي ايراني هم خيلي عالي و جذاب هستند و باهاش ميتونيد ساعت ها خودتون را سرگرم بازي کنيد اين بازي که ما معرفي کرديم گرافيک بسيار اچ دي برخوردار ميباشد و همه ي ما هم دوست داريم بازي با کيفيت تر و امکانات بيشتر را به ما بدهد .

حرف آخر : در ادامه ي اين مطالب در بالا ميتونيد با مراجعه به لينکي که قرار داديم آخرين ورژن اين بازي تهيه کنيد اين گيم از دوتا فايل تشکيل شده است اولي فايل نصبي دومي فايل ديتا ميباشد اميدواريم از مطالبي که قرار دادم لذت برده باشيد مخلصيم همراه هميشگي شما هستيم.

 



:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 فروردين 1400 | نظرات ()