نوشته شده توسط : نادر حسنی

همیشه سعی داشته باشید در هر سفری که دارید از یک هتل خوب استفاده کنید انتخاب یک هتل خوب البته بستگی به انتخاب تور شما هم دارد اگر از یک تور بالی با کیفیت و با سابقه استفاده کنید باعث میشه که شما از هتل خوبی هم بهره مند شوید ببینید یکی از نکاتی که میتونه بهتون تو انتخاب هتل کمک کنه اینه که برای تهیه تور بالی از یه سایتی استفاده کنید که هم کیفیتش بالا باشه و هم قیمتش مناسب باشه یکی از دوستام سال پیش برای تور بالی از سایت http://www.karvanik.ir/fa/tour-archive/indonesia-bali/ استفاده کرد و چون منم دوست داشتم بدونم سفر چطور بوده ازش سوال کردم و ظاهرا از سفرش رازی بود ولی خب میگفت هتل خوبی نداشتم و استراحتم کامل نبود برای همین منم تصمیم گرفتم برای سفر امسالم سایتی که دوستم بهم معرفی کرده بود یعنی سایت تور بالی فاینداتور https://www.findatour.co/fa/international-tour/bali رو انتخاب کنم چون این سایت هم کیفیت بالایی داشت و هم اینکه هتل هایی که واسه تور ها گذاشته بود ازشون تعریف کرده بود و امکاناتش رو گفته بود حتی از داخل هتل ها عکس هم داشت همین باعث میشه که شما بتونید بهترین انتخاب و هوشمندانه ترین انتخاب رو داشته باشید و سفر خوبی براتون باشه



:: برچسب‌ها: انتخاب یک هتل مناسب برای تور بالی ,
:: بازدید از این مطلب : 598
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نادر حسنی

چطور خستگی را از چهریمان رفع کنیم

  • چطور خستگی را از چهریمان رفع کنیم

    پرتال خبر:

    ۲ . آبرسانی فراموش نشود

    برای داشتن صورتی شاداب باید به اندازه کافی به پوستتان آب برسانید. حداقل یک بار در روز از کرم مرطوب کننده استفاده کنید. شب بهترین زمان برای این کار است. صورتتان را بشویید تا از آلودگی ها پاک شود و قبل از خواب از کرم مرطوب کننده استفاده کنید تا آبرسانی به پوست باعث قوام بهتر آن شود .

    ۳ . روی آرایش دوباره آرایش نکنید

    یکی از کارهای اشتباهی که خانم ها انجام می دهند این است که روی همان آرایشی که داشته اند دوباره آرایش می کنند. اگر می خواهید خستگی از روی صورتتان پاک شود، آرایشتان را بشویید و دوباره زیر سازی کرده و آرایش کنید. قبل از خواب هم فراموش نکنید آرایش را از روی صورتتان پاک کنید زیرا ترکیبات سمی مواد آرایشی در طول خواب جذب پوست می شود .

    ۴ . درست آرایش کنید

    اگر زیر چشمانتان کبود است، همیشه خسته به نظر می رسید. برای از بین بردن این حس از کرم های ضدسیاهی دور چشم کمک بگیرید. از این کرم در گوشه های پلک و زیر چشم استفاده کنید. حتی می توانید آن را روی نواحی ای که جوش زده یا لک دارد هم بزنید. روی این کرم از کرم پودر استفاده کنید. بهترین رنگ برای کرم پودر، رنگی نزدیک به رنگ پوست خودتان است. کمی به کرم پودرتان رنگ هلویی بیفزایید تا پوستتان شاداب تر شود .

    ۵ . مراقب اشعه های ماورای بنفش خورشید باشید

    قبل از خروج از خانه استفاده از کرم ضدآفتاب و عینک آفتابی بزرگ که دور چشمانتان را بپوشاند از یاد نبرید. این کار از بروز خستگی در چهره پیشگیری می کند .

    ۶ . موهایتان را آراسته کنید

    اگر چهره خسته ای دارید، حداقل به موهایتان برسید تا ظاهرتان دوچندان خسته به نظر نرسد. مدل موهای پریشان، شما را خسته تر نشان می دهد. موهایتان را حالت جمع بپیچید. کمی سشوار کشیدن نیز از خستگی چهره می کاهد .

    رفع خستگی

    رفع خستگی

    ۷ . به تغذیه تان برسید

    برای اینکه حس خستگی را از چهره پاک کنید فقط به آرایش بسنده نکنید و به تغذیه تان هم برسید. کاهش مصرف چربی و مصرف بیشتر ویتامین C می تواند مفید باشد. قبل از رفتن به میهمانی یک لیوان آب مرکبات، بروکلی، کیوی یا حتی یک شربت آبلیمو بنوشید .

    ۸ . چای یا قهوه بنوشید

    این نوشیدنی های ضدخستگی صورت را شاداب می کنند و انرژی شما را افزایش می دهند. کافئین موجود در چای و قهوه ماده ضدخستگی طبیعی است .

    ۹ . از عسل کمک بگیرید

    اگر معمولا شب ها چهره خسته ای دارید، ۲ تا ۳ بار در هفته روی پوستتان عسل بزنید و نیم ساعت به آن فرصت دهید تا اثر کند. بعد صورتتان را با آب ملایم بشویید .

    ۱۰ . استرس تان را کم کنید

    احساسات درونی بر ظاهر هم تاثیرگذارند. یک روز کاری سخت و پراسترس باعث ترشح بیشتر کورتیزول می شود که تخریب کننده کلاژن است و از ترشح ملاتونین که آنتی اکسیدانی قوی و ترمیم کننده سلولی است، پیشگیری می کند. تاثیرات مخرب استرس بر پوست در ۴۵ سالگی بیش از ۲۵ سالگی است. پس مراقب باشید .

    ۱۱ . به رنگ سایه چشم دقت کنید

    برای اینکه صورتتان شاداب تر به نظر برسد باید از سایه چشم روشن استفاده کنید. رنگ های تیره شما را خسته تر نشان می دهند. رنگ های طلایی، برنز، نارنجی، بنفش و حتی قهوه ای روشن مناسب تر است. آرایش اسموکی یا سایه چشم بنفش تیره یا آبی چهره را خسته نشان می دهد .

    ۱۲ . کمی استراحت کنید

    به اشتراک بگذارید:


:: بازدید از این مطلب : 512
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نادر حسنی

از تاریخچه کلمه OK چه می‌دانید؟پریا و میترا

  • از تاریخچه کلمه OK چه می‌دانید؟پریا و میترا

    واقعیت این است که این داستان به رغم ظاهر جذابش، ساختگی است.

    از تاریخچه کلمه OK چه می‌دانید؟
    به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، احتمالا با این متن بظاهر روشنگرانه درباره تاریخچه کلمه ok در شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شده‌اید:

    «سال‌ها پیش کشور انگلستان در جنگ جهانی دوم، پس از هر یک از جنگ‌هایش با کشور‌های گوناگون برای این که آمار سربازان را به دست بیاورد، روی پرچمی تعداد کشته‌ها را ثبت می‌کردند. مثلا 5K، مخفف کلمه kill معادل پنج کشته. یک روز پس از جنگ متوجه شدند آن روز هیچ کشته‌ای نداشته اند و روی پرچم نوشتند 0k و چون در کشور انگلیس به صفر (اُ) (O) می‌گویند، از آن پس هر وقت در انجام کاری هیچ مشکلی نبود وهمه چیز درست بود از OK استفاده می‌کردند! »

    واقعیت این است که این داستان به رغم ظاهر جذابش، ساختگی است. البته با جست‌وجویی در اینترنت خواهید دید روایت‌های زیادی برای ریشه کلمه OK نقل شده است. ازجمله می‌گویند این واژه به ماجرای قنادی بر می‌گردد که حروف O و K را که حرف اول نامش بوده روی بیسکویت‌ها حک می‌کرده یا عده‌ای دیگر که می‌گویند در یک کشتی‌سازی، نام کسانی که در ساخت کشتی مشارکت می‌کردند و حرف اول نامشان با O و K شروع می‌شده را روی بدنه کشتی حک می‌کردند و… .

    ولی قوی‌ترین روایت را منسوب به مقاله‌ای می‌دانند که سوم فروردین 1280/ 23 مارس 1839 در روزنامه بوستون مورنینگ منتشر شده بود.

    این روزنامه مقاله‌ای طنزآمیز با نام «جامعه ضدزنگ» منتشر کرده بود که به شکل طنزگونه‌ای، مخفف‌های جالبی ارائه می‌کرد. این روزنامه شکلی نادرست از کلمه all correct (تمام صحیح) را به شیوه گفتاری oll korrect در نظر گرفت و دو حرف اول آن را به صورتok مخفف کرد.

    یک‌سال بعد از انتشار مقاله جامعه ضد‌زنگ (1840) در زمان انتخابات هشتمین ریاست‌جمهوری آمریکا، مارتین ون بورن که برای بار دوم در انتخابات شرکت کرده بود، به منظور تبلیغات، کارزار انتخاباتی ای با عنوان Old Kiderhook با اسم مستعار OK تشکیل داد. او همچنین باشگاهی با نام اوکی کلاب که مکانی برای هوادارانش است را بنا نهاد. البته اوکی از حروف ابتدایی Old Kinderhook که نام زادگاه ون بورن بوده گرفته شده بود و به این ترتیب بود که کلمه OK در تاریخ ماندگار شد.

    منبع: جام جم

    انتهای پیام/



:: بازدید از این مطلب : 523
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نادر حسنی

تجاوز هواپیماهای نظامی آمریکایی به آسمان ساحل سوریه

  • تجاوز هواپیماهای نظامی آمریکایی به آسمان ساحل سوریه

    به نقل از ایران مسافر:

    منابع نظامی ارتش سوریه از تجاوز هواپیماهای شناسایی – رزمی آمریکا به آسمان استان های لاذقیه و طرطوس این کشور خبر داده اند.

    گروه جهان ایران مسافر- منابع نظامی ارتش سوریه از تجاوز هواپیماهای شناسایی – رزمی آمریکا به آسمان استان های لاذقیه و طرطوس این کشور خبر داده اند.

    بنابر این گزارش، این هواپیما از نوع “P-8A پوسیدون” با شماره شناسایی بدنه ۱۶۸۷۶۱ می باشد که ساعتی پیش در حین نزدیک شدن به آسمان استان های لاذقیه و طرطوس واقع در ساحل مدیترانه سوریه مورد رصد قرار گرفته است. رادارهای سامانه اس ۴۰۰ مستقر در فرودگاه نظامی حمیمیم لاذقیه سوریه با شناسایی این هواپیمای ارتش آمریکا آن را وادار به ترک منطقه کرده اند. به گفته منابع نظامی روسی این چهارمین تحاوز رسمی هواپیماهای آمریکا طی یک هفته گذشته به آسمان ساحل سوریه می باشد. پیش از این نیز دو هواپیمای دیگر نظامی از همین نوع با شماره بدنه های “۱۶۸۸۵۲” و “۱۶۸۸۵۸” پیش از نزدیک شدن به ساحل سوریه توسط رادارهای مراقبتی روسیه رهگیری شده بودند. فرماندهی نظامی روسیه مستقر در فرودگاه نظامی حمیمیم لاذقیه تاکید کرد که هواپیماها و ماهواره های آمریکایی بطور دائم در حال جمع اوری اطلاعات و شناسایی مواضع نیروهای دولتی سوریه و ارسال آن به ستاد فرماندهی گروه های تروریستی تکفیری داعش، القاعده و ارتش آزاد در خاک ترکیه می باشند.



:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نادر حسنی

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام کم کم



:: بازدید از این مطلب : 438
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نادر حسنی

مرگبارترین سوانح هوایی جهان به روایت ویدیوپریا و میترا

  • مرگبارترین سوانح هوایی جهان به روایت ویدیوپریا و میترا

    سوانح هوایی - سقوط هواپیما

    ۲۸ شهریور ۹۵ ساعت ۱۲:۳۰

    در اخبار ویژه, گجت تی وی

    34 بازدید

    از زمانی که هواپیماها به عرصه حمل و نقل وارد شدند و مسافرت‌های هوایی رواج پیدا کردند، سوانح هوایی گاه و بی گاه گریبان گیر این صنعت گردید. گرچه سوانح هوایی نسبت به حوادث جاده‌ای از فراوانی کمتری برخوردار است اما همیشه جزو ترسناک‌ترین و مرگبارترین حوادث رخ داده بودند و بارها در یک حادثه سقوط هواپیما صدها انسان جان خود را از دست دادند. نخستین سانحه سقوط هواپیما در جهان در سال 1908 در آمریکا رخ داد و در کشورمان نیز متأسفانه هر از گاهی خبر تلخی در مورد سقوط یک هواپیما به گوش می‌رسد. در این ویدیو نگاهی به مرگبارترین سوانح هوایی دنیا می‌اندازیم.

    17 سقوط مرگبار هواپیما



:: بازدید از این مطلب : 422
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نادر حسنی

تغییر ورزشگاه دیدار تراکتور – سیاه‌جامگان

  • تغییر ورزشگاه دیدار تراکتور – سیاه‌جامگان

    به نقل از ایران مسافر:

    دیدار دو تیم تراکتورسازی و سیاه جامگان در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی تبریز برگزار می شود.

    به گزارش ایران مسافر، کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد: دیدار دو تیم تراکتورسازی و سیاه جامگان مشهد از هفته هفتم مسابقات لیگ برتر به دلیل آماده نبودن چمن ورزشگاه یادگار امام در روز سه شنبه ۳۰ شهریور ۹۵ ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی تبریز برگزار می شود.



:: بازدید از این مطلب : 487
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نادر حسنی

دانلود آهنگ جدید امیر کرمی بنام دلیل دیوونگی



:: بازدید از این مطلب : 501
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نادر حسنی

چگونه چند اکانت مختلف در اینستاگرام را مدیریت کنیم؟ +آموزش

  • چگونه چند اکانت مختلف در اینستاگرام را مدیریت کنیم؟ +آموزش

    آیا می دانستید در اپلیکیشن اینستاگرام کاربران می توانند چند اکانت مختلف داشته باشند؟

    به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ؛  اینستاگرام به عنوان یکی از بهترین شبکه های اجتماعی برای اشتراک گذاری عکس و ویدئوهای کوتاه است که پلتفرم عظیمی برای کسب و کارهای کوچک به منظور ترویج و تبلیغ محصولات آنها به شمار می رود. در این میان، برای افرادی که از اینستاگرام برای مقاصد حرفه ای استفاده می کنند، داشتن اکانت اینستاگرام جداگانه بسیار ضروری است و مطمئنا داشتن چند اکانت مختلف، نیازمند مدیریت خوب و حرفه ای است.

    اوایل امسال شرکت اینستاگرام با اضافه کردن یک ویژگی جدید به اپلیکیشن اندروید و IOS خود، برای کاربرانش امکان داشتن 5 اکانت جداگانه را فراهم کرد. اگر شما نیز دوست دارید که بر روی گوشی خود همزمان چند اکانت اینستاگرام را مدیریت کنید، این مراحل را انجام دهید.

    * در بالای صفحه پروفایل اینستاگرام خود، بر روی گزینه Setting کلیک کنید.( بر روی سه نقطه عمودی در بالا و سمت راست اپلیکیشن)

    * صفحه باز شده را Scroll  کنید ( به پایین بکشید) تا گزینه Add account را در پایین صفحه پیدا کنید و بر روی آن کلیک کنید.

    * سپس در صفحه جدید  username و پسورد اکانت مورد نظر خود را وارد کنید  و بر روی log in کلیک کنید.

    حالا هر وقت در اینستاگرام خود log in  کنید، آیکون پروفایل شما در قسمت پایین صفحه در سمت راست با عکس پروفایل اینستاگرام شما تغییر خواهد کرد. این وضعیت اکانت فعلی شما را نشان می دهد که قبلا log in کرده اید. برای باز کردن اکانت دیگر خود، فقط کافی به پروفایل خود بروید و در بالا سمت چپ ضربه بزنید تا لیست اکانت های خود را ببینید. حالا می توانید با یک کلیک، به اکانت دلخواه خود وارد شوید.

    برای دیدن نوتیفیکیشن های هر اکانت نیز کافی است به صفحه پروفایل مورد نظر خود بروید و username مربوط به آن اکانت را انتخاب نمایید.

    اگر به هر دلیلی قصد حذف هر یک از اکانت های خود را داشتید ابتدا باید به صفحه پروفایل اکانت خود وارد شده و به قسمت setting  بروید و در پایین صفحه بر روی گزینه log out کلیک کنید. از همین روش می توانید برای حذف سایر اکانت های خود استفاده کنید.

    گزارش: حسین فلاحی

    انتهای پیام/



:: بازدید از این مطلب : 460
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نادر حسنی

روزنامه‌هایی که «لااله» را تیتر زدند و «الاالله» را حذف کردند!غروی

  • روزنامه‌هایی که «لااله» را تیتر زدند و «الاالله» را حذف کردند!غروی

    چند روزنامه شبه‌اصلاح‌طلب با تقطیع بیانات رهبر معظم انقلاب، تیترهای خود درباره سخنان معظم‌له را به نحوی زدند که متضمن تحریف است.

    به گزارش مشرق، چند روزنامه شبه‌اصلاح‌طلب با تقطیع بیانات رهبر معظم انقلاب، تیترهای خود درباره سخنان معظم‌له را به نحوی زدند که متضمن تحریف است.

    تیتر روزنامه‌های مورد اشاره از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار هیئت دولت به این شرح است:

    – شهروند: طرفدار فشار و اختناق در عرصه فرهنگ نیستم.
    – آرمان: طرفدار جزم‌اندیشی و اختناق در عرصه فرهنگ نیستم.
    – اعتماد: طرفدار فشار و اختناق در عرصه فرهنگ نیستم.
    – وقایع اتفاقیه: طرفدار جزم‌اندیشی و اختناق در عرصه فرهنگ نیستم.
    – فرهیختگان: طرفدار جزم‌اندیشی و اختناق در عرصه فرهنگ نیستم.
    – اطلاعات: طرفدار جزم‌اندیشی، فشار و اختناق در عرصه فرهنگ نیستم.
    – آفتاب یزد: طرفدار جزم‌اندیشی، فشار و اختناق در عرصه فرهنگ نیستم.

    این
    روزنامه‌ها در واقع مقدمه سخنان رهبری در حوزه فرهنگ را تیتر کرده نتیجه و
    ادامه این استدلال را در تیتر سانسور نموده‌اند حال آن که آن مقدمه برای
    گفتن مطلبی مهم بوده است. به عبارت دیگر این روزنامه‌ها از عبارت واحد
    «لااله الاالله» فقط «لااله… خدایی نیست» را تیتر کرده‌اند!!

    اصل بیانات رهبر معظم انقلاب در این بخش ناظر به مذمت لاابالیگری فرهنگی و دادن مجال فعالیت و نفوذ به دشمن است.

    «بنده
    طرفدار جزم‌اندیشی، فشار و اختناق در عرصه فرهنگ نیستم بلکه به آزاداندیشی
    اعتقاد راسخ دارم اما آزاداندیشی به معنای ولنگاری و اجازه دادن به دشمن
    برای لطمه زدن نیست… آیا نباید مسئولان فرهنگی، آن کسی را که عمرش را در
    خدمت به دین و انقلاب اسلامی گذرانده به فردی که در تمام عمر خود قدمی در
    راه دین و انقلاب برنداشته و حتی گاهی ضربه نیز زده است، ترجیح بدهند؟»

    از
    سوی دیگر بیانات رهبر معظم انقلاب، اشارات مهمی درباره لزوم مشغول نشدن
    دولت به سرگرمی‌های سیاسی و انتخاباتی، اولویت بخشیدن به اقتصاد به عنوان
    مسئله اول کشور، لزوم پاسخگویی به سؤالات به‌حق مردم درباره حقوق‌های
    نامشروع نجومی و عبور نکردن از آن، عبرت‌آموزی از بد‌حسابی آمریکا در
    برجام، و اقدام و عمل در گشودن گره‌های اقتصادی به عنوان بهترین تبلیغ برای
    دولت داشت. اما روزنامه‌های یاد شده ترجیح داده‌اند همان عبارت تقطیع شده
    را تیتر کنند!



:: بازدید از این مطلب : 424
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نادر حسنی

  • [unable to retrieve full-text content]


:: بازدید از این مطلب : 402
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نادر حسنی

زن قربانی تجاوز جنسی داعش سفیر سازمان ملل متحد شد

  • زن قربانی تجاوز جنسی داعش سفیر سازمان ملل متحد شد
    769479_969.jpg
    به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، عصرایران به نقل از خبرگزاری فرانسه نوشت: این زن جوان عراقی که توسط داعش به بردگی جنسی گرفته شده بود از سوی سازمان ملل متحد به عنوان “سفیر حسن نیت برای کرامت قربانیان تجارت انسان” معرفی شد.

    “نادیا مراد باسی طه” زن ایزدی عراقی 23 ساله هم اکنون برای مقابله با نقض حقوق ایزدی ها توسط داعش و شناسایی آن به عنوان نسل کشی تلاش می کند.

    داعش در سال 2014 با حمله به شهرها و روستاهای محل سکونت ایزدی ها در شمال عراق، شمار زیادی از آنها را به قتل رساند و زنان و دختران ایزدی را به عنوان برده و کنیز مجبور به رابطه جنسی کرده بود.

    اعضای مسلح داعش در سال 2014 نادیا مراد را در روستایش به نام کوشو در نزدیکی شهر کوچک سنجار دستگیر کردند و او را به شهر موصل عراق بردند.

    او گفته است که از سوی اعضای داعش به صورت گروهی مورد تجاوز قرار گرفته و بارها به عنوان برده و کنیز فروخته شده بود.
    این زن عراقی قرار است به عنوان سفیر حسن نیت سازمان ملل متحد توجه جهانیان را به قربانیان تجارت انسان به ویژه پناهجویان، زنان و دختران جلب کند.

    ایزدی ها یک اقلیت دینی در عراق هستند. ایزدی ها مسلمان یا مسیحی نیستند، به زبان کردی صحبت می کنند و دین شان ایزدی است. دین ایزدی چند هزارساله است و برخی می گویند این دین برگرفته یا نزدیک به زردشت است.

    داعش ایزدی ها را کافر می داند. به همین دلیل مردان آنها را می کشد یا وادار به تغییر دین به اسلام می کند و زنان آنها را به بردگی و کنیزی می برد.

    /انتهای پیام/

    خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

    گیگر:

    لینک مطلب



:: بازدید از این مطلب : 455
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نادر حسنی

  • [unable to retrieve full-text content]


:: بازدید از این مطلب : 443
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نادر حسنی

آتش زدن پدر با بنزین به خاطر یک دخترغروی

  • آتش زدن پدر با بنزین به خاطر یک دخترغروی

    پسر جوان وقتی پدرش با ازدواجش مخالفت کرده و خودرو او را گرفته بود، هنگام آتش زدن خودرواش پدرش را نیز به آتش کشید و او را به قتل رساند.

    خانواده ایرانی –ساعت ۴ صبح اول مرداد
    از طریق مرکزفوریت های پلیسی ۱۱۰ وقوع آتش سوزی در منطقه یافت آباد –
    خیابان زندیه به کلانتری۱۵۱ یافت آباد اعلام شد.
    با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام بررسیهای اولیه مشخص شد جوانی
    به نام فرامرز  ۲۴ ساله به انگیزه اختلاف خانوادگی اقدام به ریختن بنزین 
    روی یک دستگاه خوردو پژو ۲۰۶ و آتش زدن آن کرده که پدرش به هویت محمود   ۴۶
    ساله   با اطلاع از موضوع ، قصد ممانعت داشته که دچار سوختگی شدید شده
    است.  

    با وجود انتقال مصدوم حادثه آتش سوزی به بیمارستان و انجام اقدامات درمانی بر روی وی ، محمود به علت شدت سوختگی فوت می کند.  
    با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع “قتل عمـد” و به دستور بازپرس شعبه سوم
    دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل
    پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. 
     
    کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با حضور در محل جنایت به تحقیق
    از خانواده مقتول و متهم پرداختند. در همان مراحل اولیه تحقیقات مشخص شد که
    فرامرز  از حدود دو ماه پیش از وقوع حادثه با خانواده اش به ویژه پدرخود
    اختلاف پیدا کرده و همین موضوع باعث شده تا پدر فرامرزپس از گذشت مدتی
    اقدام به گرفتن خودرو ۲۰۶ شخصی اش کند.
     
    با آغاز تحقیقات برای دستگیری متهم، کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی
    اطلاع پیدا کردند که متهم پس از متواری شدن از محل جنایت به تازگی و به
    صورت مخفیانه مجددا به محل کارش در یک کارگاه خیاطی مراجعه کرده است.با
    شناسایی دقیق مخفیگاه متهم در کارگاه خیاطی واقع در منطقه یافت آباد، این
    محل تحت مراقبت نامحسوس پلیسی قرار گرفت و سرانجام در روز پنجشنبه،
    کارآگاهان با اطمینان از حضور متهم در مخفیگاهش وی را دستگیر و به اداره
    دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.  
     
    فرامرز پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ صراحتا به ایجاد
    حریق عمدی و آتش زدن خودرو ۲۰۶ منجر به مرگ پدرش اعتراف کرد.  متهم در خصوص
    اختلاف خود با پدرش به کارآگاهان گفت: از حدود چند ماه پیش با دختری آشنا و
    پس از مدت کوتاهی به وی علاقه مند شدم. موضوع را با اعضای خانواده در میان
    گذاشتم اما پدرم با این موضوع به شدت مخالفت کرد و همین موضوع سرآغاز
    اختلاف من با او شد به گونه ای که از حدود دو ماه پیش من دیگر شب ها به
    خانه نمی رفتم و شب ها پس از پایان کار در همان کارگاه خیاطی می ماندم.
     

     
    متهم در خصوص انگیزه خود برای آتش زدن خودرو ۲۰۶ گفت: پس از گذشت مدتی،
    پدرم اقدام به گرفتن خودرو ۲۰۶ شخصی ام از من کرد و این در حالی بود که من
    با پول خودم اقدام به خرید آن کرده بودم. از این موضوع بسیار عصبانی شده
    بودم و همین موضوع باعث شدت پیدا اختلاف من و پدرم شد تا اینکه شب حادثه طی
    یک تماس تلفنی عنوان کردم که ماشین را به آتش خواهم کشید. 
     
    متهم در خصوص شب حادثه آتش سوزی به کارآگاهان گفت:ساعت ۳بامداد، پس از تهیه
    چند لیتر بنزین به در منزل پدرم که ماشین پژو ۲۰۶ من نیز مقابل آن پارک
    بود، رفتم.با عصبانیت زیاد اقدام به ریختن بنزین روی ماشین خود کرده بودم
    که پدرم با شنیدن صدای فریادهای من ، از خانه بیرون آمد. پدرم قصد داشت تا
    بطری بنزین را از من بگیرد که بقیه بنزین داخل بطری را به روی صورت و بدنش
    پاشیدم. یک فندک همراه خود داشتم ؛ آنرا روشن کرده و به سمت ماشین پرتاب
    کردم .ناگهان ماشین شلعه ور شد. پدرم نزدیکی ماشین ایستاده بود که باعث شد
    تا او نیز آتش بگیرد. بسیار ترسیده بودم و به سرعت از محل متواری شدم. پس
    از چند روز متوجه شدم که پدرم در بیمارستان فوت کرده است. 
     
    سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران
    بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم ، قرار بازداشت
    موقت از سوی سجاد منافی آذر بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی صادر و
    متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ
    قرار گرفته است. 

    لینک مطلب



:: بازدید از این مطلب : 448
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نادر حسنی

نکوداشت عباس کیارستمی در ارمنستانپریا و میترا

  • نکوداشت عباس کیارستمی در ارمنستانپریا و میترا

    «پنجره‌ای به هنر معاصر ایران» از 24 شهریور تا هشتم مهرماه در مرکز هنرهای تجربی و معاصر ارمنستان در شهر ایروان، با نکوداشت «عباس کیارستمی» در حال برگزاری است.

    به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در بخش مرور برسینمای ایران، نکوداشت «عباس کیارستمی» همراه با نمایش چهار فیلم کوتاه (نان و کوچه، تجربه، همسرایان و دوراه حل برای یک مساله) برگزار شد.   

    در این مراسم که با استقبال مردم ارمنستان همراه شد، حبیب باوی ساجد، مستندساز و مدیر بخش سینمایی مرور بر هنر معاصر ایران، پس از نمایش آثار عباس کیارستمی به روی صحنه رفت و درباره سینما و شخصیت عباس کیارستمی سخنرانی کرد.    

    باوی ساجد گفت: ما برای شناختن عباس کیارستمی باید به پنجاه سال قبل بازگردیم. درحقیقت نخستین فعالیت سینمایی کیارستمی، طراحی تیتراژ یکی از فیلم های مهم تاریخ سینمای ایران است. در این طراحی تیتراژ، نگاه و نگرشی از کیارستمی دیده شد که ثابت می‌کند کیارستمی از همان نخست، نگاه خاص خودش را داشته و به‌گونه‌ای نبود که بعدها تابع خواسته‌های سینمایی و محتوایی سینما شده باشد. در عین حال یادمان باشد کسی که چنین نگاهی به تکنیک و موضوع جهان شمول وانسانی داشته، چقدر باید سختی کشیده باشد برای برای مطرح کردن چنین زبان سینمایی. خیلی‌ها تا حالا مخالف سینمای کیارستمی هستند؛ برای این که معتقدند در راستای تعریف دیکته شده سینما حرکت نکرده است. این مخالفان متوجه نیستند که خلاف جریان حرکت کردن است که سینمای عباس کیارستمی را متمایز کرد. حتی در سال های اخیر که اروپایی‌ها از کیارستمی دعوت کردند با بازیگران شناخته شده سینما فیلم بسازد، بازهم بر همان زبان سینما تأکید داشت که نیم قرن پیش آموخت و کوشش کرد زبان دیگری به سینما بیاموزاند.                                           

    کارگردان مستند «الرماد» افزود: خیلی‌ها معتقدند دنباله‌رویِ سینمای عباس کیارستمی هستند، اما باید بگویم آنها موفق نشدند به جوهره سینمایی و جهان‌بینی کیارستمی برسند. حتی کسانی که سال‌ها دستیار او بودند و کسانی که طرح و یا فیلمنامه‌هایش را ساختند هم موفق نشدند مولفه‌های کیارستمی را تصویر کنند. تنها کسی که استاد تصویر کردن مولفه‌های کیارستمی است، خود کیارستمی بود. برای همین است که باید گفت او یک نفر بود و دیگر تکرار نمی‌شود. اگرچه درعین حال سرتاسر جهان سینما، علاقمندان و پیروان فراوان دارد، اما در نهایت آنها نمی‌توانند تماشاگر را با راز سینمایی کیارستمی روبرو کنند.

    کارگردان مستند «قلمرنج» یادآوری کرد : عباس کیارستمی همچنین به تنهایی تاوان عقب ماندن فرهنگ و هنر و کارهای انجام نشده بسیاری را داد. او در عکس، نگاهی را وارد کرد که پیش از این حتی برخی از عکاسان حرفه‌ای هم چندان توجهی به آن نداشتند. او در شعر به جای بازی با واژه ها، کوشش کرد مختصر و مفید و البته با اتکا به تصویر، خواننده را با دل‌مشغله خودش روبرو کند. در هنرهای ترکیبی، آرتیستیک گونه‌ عمل نمی‌کرد که فقط خوشایند جامعه هنری باشد. در طرح‌های کتاب و مجله و پوستر هم امضای کیارستمی را می‌توانستید بدون ذکر نام بشناسید. در امر آموزش سینما، کلاس‌های او چیزی فراتر از کلاس‌های معمول بود.                                                                              

    باوی ساجد در پایان اضافه کرد: یکی از نکات مهم سینمای عباس کیارستمی، ارائه تصویری واقعی که بازتاب زندگی واقعی بود و نه واقعیت سوسیالیستی. او از تمامی ارکان و عناصری بهره برد تا تصویری باورپذیر ارائه دهد. نیم قرن پیش در حالی که چندان کسی به صدای واقعی در سینمای ایران اهمیت نمی‌داد، کیارستمی صدابرداری سر صحنه را ترویج کرد.                                                

    پنجره‌ای به هنر معاصر ایران در بخش عکس، سینما و معماری توسط مرکز هنرهای تجربی و معاصر ارمنستان در شهر ایروان برگزار شده است.

    منبع: ایسنا

    انتهای پیام/



:: بازدید از این مطلب : 403
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نادر حسنی

عکس: اتوبوس تریلی در آبادان قدیم

  • عکس: اتوبوس تریلی در آبادان قدیم
    416253_301.jpg
    سرویس عکس و فیلم فردا: شکل ظاهری اتوبوس ها در نخستين خط اتوبوسرانی آبادان به اين صورت بود كه اتاقك مسافران به يك تريلر وصل می ­شد. در واقع تريلر بود كه اتوبوس را به دنبال خود می­ كشيد. هنگامی كه اتوبوس به ايستگاه می ­رسيد، شاگرد برمی ­خاست، در را می­ گشود و مسافران از انتهای اتوبوس خارج می­ شدند.

    منبع: موزه اسناد صنعت نفت ایران

    link



:: بازدید از این مطلب : 455
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1395 | نظرات ()